Wysyłamy

Paczkomaty InPost 9 zł

Przesyłka kurierska 14,9 zł

Przesyłka kurierska pob. 18,9 zł 

Promocje
Uszczelka obudowy skrzyni bezstopniowej 01J
Uszczelka obudowy skrzyni bezstopniowej 01J
29,00 zł 25,00 zł
szt.
Zestaw filtrów z olejem 5w30 LL III  - 1.9 2.0 TDI
Zestaw filtrów z olejem 5w30 LL III - 1.9 2.0 TDI
669,00 zł 489,00 zł
szt.
Zawór DV - 1.8 T 06A145710P
Zawór DV - 1.8 T 06A145710P
169,00 zł 149,00 zł
szt.
Rozrząd 1.4 TSI - zestaw naprawczy 03C198229C
Rozrząd 1.4 TSI - zestaw naprawczy 03C198229C
1 049,00 zł 989,00 zł
szt.
Wycieraczki szyby przedniej Bosch  - Audi A4 B7 / Seat Exeo
Wycieraczki szyby przedniej Bosch - Audi A4 B7 / Seat Exeo
129,00 zł 100,00 zł
szt.
Filtr oleju 1.8 TSI / 1.8 TFSI/ 2.0 TSI / 2.0 TFSI
Filtr oleju 1.8 TSI / 1.8 TFSI/ 2.0 TSI / 2.0 TFSI
89,00 zł 75,00 zł
szt.
Wałek rozrządu ssący z wariatorem faz 1.8 TSI /2.0 TSI
Wałek rozrządu ssący z wariatorem faz 1.8 TSI /2.0 TSI
2 999,00 zł 2 799,00 zł
szt.
Trzecie światło stop AUDI A6 C6 AVANT
Trzecie światło stop AUDI A6 C6 AVANT
329,00 zł 279,00 zł
szt.
Wycieraczki Audi A4 B6 - komplet  mocowań
Wycieraczki Audi A4 B6 - komplet mocowań
79,99 zł 69,99 zł
szt.
Breloczek GTI - kratka
Breloczek GTI - kratka
49,00 zł 44,90 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać KODY RABATOWE, informacje o nowościach i promocjach. Maile są wysyłane maksymalnie raz w miesiącu.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: kontakt@czesciaso.pl 
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: kontakt@czesciaso.pl 
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Przesyłka kurierska DPD,
  • Paczkomaty InPost,

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line) przez PayU.

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Niestety na tą chwilę nie można odebrać zamówienia w punkcie odbioru osobistego.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - kontakt@czesciaso.pl

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. Pamiętaj może jednak o prawie do odstąpienia od umowy. W celu anulowania zamówienia lub chęci odstąpienia od umowy skontaktuj się z nami jak najszybciej - kontakt@czesciaso.pl

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję, obowiązującą na terenie Polski. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze po odebraniu przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami - kontakt@czesciaso.pl 

 

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zapraszamy do zapoznania się z informacją o prawie odstąpienia od umowy.

» odstąpienie od umowy

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl